Farklı olmak nedir? Nasıl farklı olunur?

Genel Konular
Cevapla
Kullanıcı avatarı
ülkü
Yeni Üye
Mesajlar: 244
Kayıt: 12 Eki 2006, 15:58
Konum: İstanbul

Farklı olmak nedir? Nasıl farklı olunur?

Mesaj gönderen ülkü »

Farklı olmak isteyen bir vatandaşımıza nasıl yardımcı oluruz /olursunuz/olurum/olmam?

Siz farkılımısınız ? Farkınız ne ? Değilseniz nasıl farklı olurdunuz ?
Üzülme!'' der Mevlana... Ve devam eder; "Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner"..

Kullanıcı avatarı
dodili
Yeni Üye
Mesajlar: 74
Kayıt: 05 Nis 2007, 18:06
Konum: DANS EDEN KARLAR ÜLKESİ...

Re: Farklı olmak nedir? Nasıl farklı olunur?

Mesaj gönderen dodili »

zaten doğası itaberiyle herkes biribirnden farklıdır bence bende kendimce farklı olduğumu düşünüyorum duygusallığımla yardımseverliğimle açıksözlülüğümle ılımlı ve sabırlı oluşumla ...
ama bunların özel bir çabayla olacağını da düşünmüyorum çünkü insan karekteriyle farklılık kazanır ve bunuda ne kadar değiştirmeye farklı göstermeye çalışsada farklı olunmaz ve bir yerde yapmacıklık olduğu ortaya çıkar :roll: :roll: :roll:
Hiçkimse sevdama senin kadar yakışmadı ve sevdam hiçkimseyi senin kadar yaşatmadı...

Mehmet Çoşkundeniz

Kullanıcı avatarı
sevgiyagmuru
Yeni Üye
Mesajlar: 72
Kayıt: 12 Eki 2006, 11:09
Konum: Melekler şehrinden...

Re: Farklı olmak nedir? Nasıl farklı olunur?

Mesaj gönderen sevgiyagmuru »

Dodili güzel söylemiş aynen katılıyorum

her insan özeldir mutlaka farklı yönleri vardır :)
AsLında §ö¥LedikLerimden çok
§akLadıkLarımda §akLı¥ım..
ve gizLedikLerimde gizLi¥im..
ßu ¥üzden de anLamak için
KonuştukLarımdan çok §ustukLarıma KuLak verin...

Kullanıcı avatarı
xxl55
Yeni Üye
Mesajlar: 192
Kayıt: 12 Eki 2006, 19:18
Konum: ist.

Re: Farklı olmak nedir? Nasıl farklı olunur?

Mesaj gönderen xxl55 »

Bütün İnsanların kişilik, krakter, eğitim,kültür olarak birbirinden tabiki çok farklılıkları vardır.
Kendi farklılığım ise Duygusallığım, yardımseverliliğim butun yaşam felsefem ne oldum değil ne olucam diye hep yarını düşünerek yaşamak....

Kullanıcı avatarı
Şirine
Bizden Biri
Bizden Biri
Mesajlar: 437
Kayıt: 19 Eki 2006, 21:47

Re: Farklı olmak nedir? Nasıl farklı olunur?

Mesaj gönderen Şirine »

farklı olan insan kendisi olamıyo..
ama kendisi olan insan gerçekten farkediliyo..

Kullanıcı avatarı
Ati10
Admin
Admin
Mesajlar: 945
Kayıt: 12 Eki 2006, 01:48
Konum: burhaniye
İletişim:

Re: Farklı olmak nedir? Nasıl farklı olunur?

Mesaj gönderen Ati10 »

çok güzel söylemişsin :alkis:

Kullanıcı avatarı
Şirine
Bizden Biri
Bizden Biri
Mesajlar: 437
Kayıt: 19 Eki 2006, 21:47

Re: Farklı olmak nedir? Nasıl farklı olunur?

Mesaj gönderen Şirine »

:) saolun hocam...

Kullanıcı avatarı
ussa
Yeni Üye
Mesajlar: 70
Kayıt: 01 Oca 2007, 00:53

Re: Farklı olmak nedir? Nasıl farklı olunur?

Mesaj gönderen ussa »

farklı olmak, farklı olmaktır.

şimdi bunu muhakkak anlamayan olabilir, bende anlamadım çünkü,

şöyle açıklayayım,
farklı olmak sırf farklı olabilmek için;

- orasına burasıan piercing yaptırmak değildir.

- sırf farklıyım tarzım olcak diye rock çı takılmak, emo takılmak, okuduğu 2 kitapla , ezberlidiği iki kitap ismiyle, takıldığı ortamla entel dantel takılmak değildir.

- farklı olmak , saçına en abidik kubidik şekli verip taksimde dolaşmak değildir.

- farklı olmak oranı buranı açıp, ben özgürüm imajı vermekde değildir.

- farklı olmak, illa ki cool olmak için cool gibi yapmak değildir.

farklılık şu zamanda,
DÜRÜST ,

KİŞİLİK SAHİBİ,

EFENDİ,

SAYGILI,

DURUŞUYLA , KONUŞMASIYLA VE TAVIRLARIYLA ZARİF,

GERÇEKTEN BİLGİLİ,

GERÇEKTEN İLGİLİ,

DEĞER VEREBİLEN VE DEĞERLİ,

PRENSİPLERİ OLAN,

HERKESİN SADECE POPÜLER OLDUĞU İÇİN "AY ÇOK GÜZEL , KANKA SÜPER" DEDİĞİ ŞEYLERİ KENDİ SÜZGECİDNEN GEÇİRİP ELEYEN

NERDE NASIL DAVRANACAĞINI BİLEN

KENDİSİ OLANDIR.

unutmamak gerekir.. her insan farklıdır yaratılış olarak, kimse kimseye benzemez zaten..

eğer herkes KENDİSİ olabilirse zaten farklı olacaktır ve farklılık yaratacaktır.. ancak günümüzde özellikle gençler aynı fabrika üretimi gibiler. fiziksel ve düşünce açısından.. ve hiç hoş bir durum değil..

üreten ve farklı düşünen kafalar yerine, aynı şeyleri düşünen ahlaksız, birbirinden farksız renksiz bir gençlik..

detayları öğrenmek için Talhay'la bir kaç hafta geçirmek yeterlidir. her ders ücrete tabii dir..

tabii ki yok böyle birşey.. kendin olmayı başarırsan.. farklısın ve farklılık yaratabilrsin demektir.. önce kendini bilmelisin..

Kullanıcı avatarı
efdelya
Bizden Biri
Bizden Biri
Mesajlar: 715
Kayıt: 19 Mar 2007, 14:10
Konum: Kocaeli
İletişim:

Re: Farklı olmak nedir? Nasıl farklı olunur?

Mesaj gönderen efdelya »

bence farklılık kişinin "kendi" olmasıyla gerçekleşir zaten
ben farklıyım,çünkü ben her zaman ve her yerde "benim" :kiki: :kiki:

Cevapla
Disable

“Genel Konular” sayfasına dön