Nostaljik Fotoğraflar

Nostajik resimler...
Kullanıcı avatarı
ülkü
Yeni Üye
Mesajlar: 244
Kayıt: 12 Eki 2006, 15:58
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen ülkü »

:roll:
Dosya ekleri
ayasofya eski istanbul.jpg
ayasofya eski istanbul.jpg (34.68 KiB) 6516 kere görüntülendi
beyoğlu eski istanbul.jpg
beyoğlu eski istanbul.jpg (50.18 KiB) 6516 kere görüntülendi
boğaziçi eski istanbul.jpg
boğaziçi eski istanbul.jpg (58.57 KiB) 6516 kere görüntülendi
Üzülme!'' der Mevlana... Ve devam eder; "Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner"..

Kullanıcı avatarı
ismetk
Yeni Üye
Mesajlar: 100
Kayıt: 20 Kas 2006, 15:36
Konum: Balikesir

Mesaj gönderen ismetk »

Hidiv Kasrı

Resim

Kadiköy çarşısı

Resim

Galata Köprüsü

Resim
"Ne mutlu Türk'üm diyene."
Mustafa Kemal Atatürk.

Kullanıcı avatarı
rüyaa
Yeni Üye
Mesajlar: 10
Kayıt: 18 Eki 2006, 12:16

Mesaj gönderen rüyaa »

hepsi ayrı ayrı harika resimler bayıldım hepsine ....nuraycım ve efdelyamınn küçüklük resimleri harika ...


sidelyamın, ismetk hocamızın ve ülkücüm sizinkilerde çok güzel ellerinize sağlık :alkis: :alkis: :alkis: :alkis:
''Sevgileri bile yarınlara bıraktık,bitmeyen işler yüzünden ''

Kullanıcı avatarı
ülkü
Yeni Üye
Mesajlar: 244
Kayıt: 12 Eki 2006, 15:58
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen ülkü »

:mmm:
Dosya ekleri
edirne_kapi eski ist..jpg
edirne_kapi eski ist..jpg (34.3 KiB) 6500 kere görüntülendi
eski istanbul.jpg
eski istanbul.jpg (27.81 KiB) 6500 kere görüntülendi
Üzülme!'' der Mevlana... Ve devam eder; "Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner"..

Kullanıcı avatarı
ülkü
Yeni Üye
Mesajlar: 244
Kayıt: 12 Eki 2006, 15:58
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen ülkü »

:roll:
Dosya ekleri
galata köp.eski ist..jpg
galata köp.eski ist..jpg (43.35 KiB) 6494 kere görüntülendi
Üzülme!'' der Mevlana... Ve devam eder; "Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner"..

Kullanıcı avatarı
bocek
Yeni Üye
Mesajlar: 94
Kayıt: 12 Eki 2006, 16:01
İletişim:

Mesaj gönderen bocek »

ah kuzum benım :manikur: ellerıne saglık bıdenem :kizilderili: sahane walla :opucuk:

Kullanıcı avatarı
ismetk
Yeni Üye
Mesajlar: 100
Kayıt: 20 Kas 2006, 15:36
Konum: Balikesir

Mesaj gönderen ismetk »

Ortadaki benim, ve en sevdiğim mehmet öğretmenim:)

Resim

Sağdaki ben.

Resim
"Ne mutlu Türk'üm diyene."
Mustafa Kemal Atatürk.

Kullanıcı avatarı
Ati10
Admin
Admin
Mesajlar: 957
Kayıt: 12 Eki 2006, 01:48
Konum: burhaniye
İletişim:

Mesaj gönderen Ati10 »

hocam çok güzel, futbolcu gibi durmuşsun:)
sitemizin nostaljik resimler köşesi ileride çok dikkat çekeceğe benziyor:)

Kullanıcı avatarı
ülkü
Yeni Üye
Mesajlar: 244
Kayıt: 12 Eki 2006, 15:58
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen ülkü »

Dünde dediğim gibi yaka yamuk her resimde :mrgreen: ama çok hoş nostalji
adına ismet abi :gul:
Üzülme!'' der Mevlana... Ve devam eder; "Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner"..

Kullanıcı avatarı
ismetk
Yeni Üye
Mesajlar: 100
Kayıt: 20 Kas 2006, 15:36
Konum: Balikesir

Mesaj gönderen ismetk »

Laf aramızda zaten amatör olarak oynamıştım.Ben GS'liler gibi sonradan futbolu tanıyan ve takım tutan birisi değilim :mrgreen: :mrgreen: Biz fenerliler doğuştan futbolla doğar, FB'yi tanır ve onunla yatarız. :mrgreen:
"Ne mutlu Türk'üm diyene."
Mustafa Kemal Atatürk.

Kullanıcı avatarı
ismetk
Yeni Üye
Mesajlar: 100
Kayıt: 20 Kas 2006, 15:36
Konum: Balikesir

Mesaj gönderen ismetk »

ülkü yazdı:Dünde dediğim gibi yaka yamuk her resimde :mrgreen: ama çok hoş nostalji
adına ismet abi :gul:
Ne yapalım sevgili ülkü kardesim,, resimler o kadar hızlı çekilmişti ki, yakaları düzeltecek vakit mi kalmıştı yahu, hep emri vakioldu :mrgreen:
Zaten deveye sormuşlar, "neden boynun eğri?" diye.
Oda demiş ki" nerem düzgün ki" :mrgreen:
"Ne mutlu Türk'üm diyene."
Mustafa Kemal Atatürk.

Kullanıcı avatarı
ülkü
Yeni Üye
Mesajlar: 244
Kayıt: 12 Eki 2006, 15:58
Konum: İstanbul

Mesaj gönderen ülkü »

Hepte yamuktur bu fenerlerinin ya çorapları ya kramponları atamıyorlar
bazen doğuştan demek hepsinde :mrgreen:
Üzülme!'' der Mevlana... Ve devam eder; "Kaybettiğin her şey başka bir surette geri döner"..

Kullanıcı avatarı
ismetk
Yeni Üye
Mesajlar: 100
Kayıt: 20 Kas 2006, 15:36
Konum: Balikesir

Mesaj gönderen ismetk »

ülkü yazdı:Hepte yamuktur bu fenerlerinin ya çorapları ya kramponları atamıyorlar
bazen doğuştan demek hepsinde :mrgreen:
Bizde sadece yaka yamuk, ama ayak düzgün, bu yüzden lideriz. :mrgreen:
"Ne mutlu Türk'üm diyene."
Mustafa Kemal Atatürk.

Kullanıcı avatarı
Ati10
Admin
Admin
Mesajlar: 957
Kayıt: 12 Eki 2006, 01:48
Konum: burhaniye
İletişim:

Re: Nostaljik Fotoğraflar

Mesaj gönderen Ati10 »

evet ya kimmiş o meraklı gözlerle bakan tatlı tombiş :lol:

Kullanıcı avatarı
meriçnuray
Moderatör
Moderatör
Mesajlar: 117
Kayıt: 13 Eki 2006, 21:09
Konum: İzmir

Re: Nostaljik Fotoğraflar

Mesaj gönderen meriçnuray »

Geçenlerde facebook'ta ilkokul arkadaşlarımla buluştuk.Fotolar koyduk.Burada da paylaşmak istedim. :bye:

Beni tanıdınız mı bakıyım? :lol:



Resim

Cevapla
Disable

“Nostaljik Resimler” sayfasına dön